Estlandsmöte

Hade av någon anledning med mig min kamera till estlandsmötet i lördags. Se bara hur fint vi i filmgruppen jobbar!


Av någon anledning blev det lite poserande och flum också.
  

Ser det inte lite ut som helan och halvan? Vet inte hur de lyckas med detta. Sofie ser inte ut att vara längre än en meter eller så! xD


Och såhär ser jag ut när jag stittar in i skärmen på datorn. Riktigt creepy!


Och Roddan fick riktigt snygga ögon av någon anledning! xD
ögon

Så, det var allt för denna dag folks. Det hände alltså inte så mkt viktigt på mötet. Senare på kvällen var det film till kl halv fem för min del. Usch usch vad trött man var sen.

Kommentarer
Postat av: Roddan

Hahahah skicka bilderna ffs XD

Postat av: Sabine

Nun ser jag din hårfärg, vart snyggt ju, dock läbbigt att inte se dig blond ;)
Hördu, eventuellt kommer jag ner till trakterna till sommaren, ta en fika eller vad va? :)

2008-03-10 @ 21:54:43
URL: http://sabine.blogg.se
Postat av: Josefine

Jag tycker också att det är ganska läskigt men nu börjar jag vänja mig. Snart kommer jag ha glömt helt hur det var att var blond.
Okej. Då bokar vi en fika i sommar. Check! Hm, när ungefär? xD

2008-03-11 @ 11:49:47
URL: http://japanen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback