Milkshakekväll

Efter lite tjat från Roddan så blev det äntligen ytterligare en milkshakekväll hemma hos mig. Jag och mamma hämtade upp Roddan, Ida och Johan på väg till Jysk, där vi skulle titta på gardiner som vi sadan köpte. Nu slår det mig att jag glömde fota gardinerna, men det får bli sen när jag satt upp dem. Roströda med några blommor på. Jag tycker det blev rätt bra faktiskt. Behöver mer varma färger i mitt rum.

Senåkte vi hem till mig och väntade på Sofie som också skulle komma. Vi fotade lite.
  

Mest blev det bilder på Roddan och Johan. Även några bilder på bara Johan men de vågar jag inte visa här. Då kanske ni aldrig vågar besöka min blogg igen.

Efter att pojkarna ätit pizza som de beställde hem gjorde vi milkshake med hjortronsmak. Helt okej men jag måste säga att jag nog föredrar choklad. Det var iaf en trevlig kväll. Mycket sprippande och lekande med gitarren tills den gick sönder...
milkshake

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback