Och ICA Maxi gör det igen...

I torsdags hade mina föräldrar varit och handlat och mamma var lite irriterad. "Ja, vi kom in på ICA Maxi, tog vår scanner och tog ett par blommor. Sen när vi kommer längre in i affären är det väldigt mycket liv och folk skriker. Sen ropar de i högtalarna att det unga stjärnskottet bla bla bla... Ja, nån ung halvkändis... Det gick ju inte att vara där! Man kom ju inte ens fram till köttdisken. De hade ju ställt en stor scen mitt i butiken och då kan man ju inte handla! Vi fick ju lämna tillbaka blommorna och scannern och gå till Coop istället!

Jag höll med henne om att det var dumt av Maxi och sa att "Ja, de skrämmer bort sina stamkunder och lockar dit nya." Och mamma sa "Ja, sånna som inte bryr sig om köttfärs!!!".

Är hon inte för charmig, min mamma?!

För övrigt var den lilla halvkändisen Amy Diamond....

Kommentarer
Postat av: Johan

Ica är ju faktiskt sjukt bra... ville bara säga det. Snart kanske du får se Jonna där också.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback