Så inte jag

Idag har jag köpt två toppar på Indiska - en rosa och en lila!

Hörde ni?! Indiska. Rosa. Lila.

För det första brukar jag aldrig handla på Indiska, jag brukar inte ens besvära mig med att gå in. Det känns inte riktigt fräscht och det är inte riktigt min stil. Lite av en b-affär.
För det andra är varken rosa eller lila mina färger (kulörer, för att vara riktigt noga med språket), visst kan det vara fint - men inte på mig! Jag tror inte ens att jag äger något plagg i dessa färger. Men de var faktiskt riktigt fina. Den rosa var lite blekrosa med ett tryck och den lila lite brunlila.

Så detta var en stor stund för mig. Hoppas att jag inte ångrar mig. Fast jag betalade ju inte ens 200 kr för dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback