Rix FM-festivalen

Igår efter jobbet gick jag för att möta Sofie vid tåget. Vi skulle nämligen på restaurang O'pizzicato innan vi skulle till Rix FM-festivalen i Kungsan. Just det var lite roligt för jag hade fått restaurangtipset av Lill-Marie på jobbet - och vem ser jag på restaurangen om inte just henne?

Det var en väldigt trevlig middag, jag åt oxfilémedaljonger med bearnaissås, sparris och kräftstjärtar. Till det potatisgratäng och rödvin (jag och Sofie delade på ½). Väldigt gott. Alltsammans under 200 kr. Det kan jag verkligen rekomendera. Ligger på Swedenborgsgatan 23, precis vid södra station. Sen var vi, tyvärr, tvugna att lämna det mysiga stället. Rod väntade på oss I Kungsträdgården.

Jag och Sofie på väg mot Kungsan för att träffa Rod.


Och här har vi lyckas tränga oss fram bland allt folk så att vi i alla fall såg lite grann.


Och efter alla gayiga Måns, Ola och andra schlager-idoler: Jason Mraz!
 

Han är så otroligt bra. Woho. Tyvärr varade inte lyckan så länge iom att han bara körde typ tre låtar. Men men. Det blir mer i sommar. Hoppas jag. Sen gick vi till donken och sen lyssnade vi på Coldplays Viva la vida hela vägen till tåget. Det är så bra. Och Coldplay kommer till Sverige snart (snart - bara ett halvår kvar).

Kom hem kvart över tolv men kom i säng först 1½ h senare. Oojoj. Sova fyra timmar när man ska upp till jobbet är inte bra. Men det var värt det!

Kommentarer
Postat av: Dan Da Man

Citat: "Sofie fyra timmar när man ska upp till jobbet är inte bra."

Så man ska inte träffa Sofie fyra timmar innan man ska till jobbet? :P

2008-05-17 @ 11:29:31
Postat av: Josefine

SOV ffs! xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback