Update

Jag tycker det är så jäkla tråkigt när ens vänner skiter i en . Eller de man tror är ens vänner, jag är inte säker på vilket längre... Vad är definitionen av en vän? Någon som gång på gång gör en besviken och som aldrig ställer upp? *bitter*
Jag vet inte hur detta kommer att sluta, men jag orkar inte försöka längre när man gång på gång blir dissad och personen själv aldrig försöker. Jag är lite less på att alltid bli ensam för att folk utesluter mig från deras events.
Messar man får man ett svar två dagar senare att de glömde svara och ringer man får man som svar att de inte orkar. Eller så pluggar de. Alltid. Alla dagar i veckan. Dygnet runt. 24/7 hela tiden. Alla flickor utom jaaaaag. (försöker hålla mig glad genom att nynna på dumma sånger jag inte ens vill kalla musik).^^



Hade underbart igår. Haga filmklubb hemma hos Cilla med asmysiga människor varav jag inte inte träffat hälften förut (vi var tio st). Såg darling som var en ganska deppig (och sorgligt nog långsam) film och ett stureplansliv och hur det kan gå när man inte längre håller måttet bland vänner och i samhället. Väldigt hälig tjej som huvudperson med ashärliga kommentarer, t.ex: efter att hennes pojkvän skrikit på henne och gjort slut efter att hon var otrogen säger hon till sin kompis "Han är så obalanserad.". Eller som när hon fick sparken från jobbet som butiksbiträde p.g.a. dålig attityd och att hon pratade i sin telefon hela tiden: "Men jag kan ju inte hjälpa det. Det är ju de som ringer mig. Jag kan ju inte stänga av mobilen." Tre leenden i hela filmen tror jag att jag räknade till. Ojoj. Ingen action här inte.

Stannade kvar lite sen och pratade med Julia medan Sara och Cilla bakade saffransskorpor. Sen gick jag hela vägen hem och kom hem runt tio. Alldeles för sent men det var det värt.



Ska man säga något om helgen som var också?
Ja, det var underbar. Fredag UG - dock lite lite folk som jag umgås med.
Lördag hemgrupp och sen hem och chilla med pizza, TV, dator och musik. Lite lugnt eftersom jag var sjuk.
Södag vandringsgudstjänst i Hagaberg följt av goda mackor, trevligt sällskap och gotlandspalering. Sen gick jag och Sara till Maren. Sunqan kom dit och sen även Alex. Två glassar och sen bar det av till gamna Malmsjön där några andra höll till, t.ex. två Razai, och några hölöbor samt tjerna. Några badade. Dock inte jag. Jag är för gammal för att bada i maj. Eller för förnuftig.

Sen Willys följt av korvgrillning på Lindängen. Fler och fler folk joinade under dagen. Nice. Härlig helg.

Så, det var denna update. Och jo, jag skaaa skriva om Frankrikeresan. Snart. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback