Efterskvalpningar

Det är inte bara jag som saknar ord när det gäller att beskriva Coldplays framträdande förra veckan:

"Jag söker.
Men jag hittar inte något ord som verkligen kan beskriva vad jag känner.
Uttrycket musikalisk orgasm ligger närmast till hands.
Musikalisk orgasm?
Ja, jag hittade just på uttrycket.
Jag vet inte vad det är.
Jag vet bara att det känns ljuvligt skönt att uppleva."


En annan kul grej att sysselsätta sig med är att jämföra låtlisatan från olika recensioner. Kolla bara.
Expressen
Borås Tidning
Jag säger som signaturen Bode:
"Jag var på konserten och undrar om Nunstedt var riktigt nykter...varken "Trouble" eller "Reign Of Love" framfördes! Och vad i hela världen är "Postcards..." för låt?"

Kommentarer
Postat av: Roddan

"Postcards from far away" är en instrumental låt som Coldplay har skrivit. Den spelades efter The Hardest Part. :)

Postat av: Josefine

Ah. Det var mer än jag visste.

2008-09-25 @ 08:55:04
URL: http://japanen.blogg.se/
Postat av: Sofie

Roddan; den allvetande!!!! :P

2008-09-25 @ 11:40:36
Postat av: Johan

Jag skulle också velat se Coldplay tror jag. Efter att MArtin såg dem å sa hur bra de var.. grymt.



Ne de där me hållningen ska du inte ta personligt, det var absolut inget angrepp. Men det är ju klart viktigt att man tänker på för ens eget bästa. Många datornackar liksom.

2008-10-10 @ 10:11:01
URL: http://jaynius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback