Skit också!

När Nadine (eller den andra tjejen? Har svårt att komma ihåg vem som sa vad.) berättade för alla om sin plan att få Coldplay att spela Green Eyes tänkte jag att "okej, why not?" men samtidigt tyckte jag inte att det spelade någon större rollom de skulle spela den eller inte. Det var ju ett tag sen och det var ju inte för just den låten jag kom. Det är ju inte en av deras största hit. Hmm.

Men nu, nästan en vecka efteråt, sitter jag på jobbet och nynnar på just den låten. Den vägrar att bege sig av från mitt huvud. Varför spelade dem inte den? Det hade ju varit så bra! Så klockrent! Jag ryser när jag mumlar texten för mg själv. Åh!

Honey you are a rock
Upon which I stand
And I came here to talk
I hope you understand
The green eyes, yeah the spotlight, shines upon you
And how could, anybody, deny you
I came here with a load
And it feels so much lighter now I met you
And honey you should know
That I could never go on without you
Green eyes

Honey you are the sea
Upon which I float
And I came here to talk
I think you should know

The green eyes, you're the one that I wanted to find
And anyone who tried to deny you, must be out of their mind
Because I came here with a load
And it feels so much lighter since I met you
Honey you should know
That I could never go on without you
Green eyes, green eyes
Oh oh oh oh [x4]

Honey you are a rock
Upon which I stand

Ja, jag kanske är seg. Men "bättre sent än aldrig" brukar man ju säga.

Kommentarer
Postat av: Tina

underbar låt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback